Връщане и замяна крайни клиенти

Условия за връщане и замяна на крайни клиенти

ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА www.vami.bg
Настоящите условия важат за само за физически лица(крайни клиенти), закупили стока през сайта на дружеството ни.
Вамиелектрик ЕООД следва стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Комисията за защита на потребителите в България. Всеки клиент може да върне получената от него поръчка, според нашата политика за връщане и замяна на стоки. Всяка една поръчка, направена в онлайн магазин www.vami.bg, може да бъде заменена или върната в срок от 14 дни, считано от датата на предаване на куриер към клиента при следните условия и стъпки:
1) ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ
Ако желаете да замените продукт от Вашата доставена поръчка, направете следното:
• Свържете се с нас на един от посочените контакти:
на телефон: 052602564 или e-mail: office@vami.bg, за да уточните най-удобния за Вас метод за замяна на закупения артикул;
• След като получим пратката и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката, ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас продукти;
• Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, приспада първоначално заплатената от клиента сума за продукт/и и информира клиента за размера на крайното доплащане.
• Стойността на куриерските услуги в двете посоки при размяна е за сметка на Клиента.
2) ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ
Необходимо е да изпратите мейл до : office@vami.bg като трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул от поръчката, като попълните задължително:
• Номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail с потвърждение на поръчката) или номер на товарителница на куриерската пратка
• Причина за връщане на стоката;
• Посочете, че желаете възстановяване на сумата от наша страна;
Разходите по транспорта (куриерски такси) на върната поръчка се поемат от Вас. След като получим пратката ще се свържем с Вас, за да потвърдим получаването й, както и че стоката е в запазен вид, който позволява да я приемем обратно.
Важно! В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера стойността на куриерската услуга за връщането към нас е за Ваша сметка.
3) ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ
След като получим обратно върнатата от Вас стока и Касовата бележка ние ще възстановим сумата в следния срок:
• до 14 дни при плащане с банков превод. Ще получите парите обратно по Вашата банкова сметка.
• до 14 дни при плащане с наложен платеж. Връщането на сума с наложен платеж. Задължително трябва да има “Преглед и тест” куриерската услуга с която ни връщате стоката.
4) ПОВРЕДЕНИ СТОКИ
При замяна или връщане на стоки закупени от онлайн магазина трябва да се съблюдават следните изисквания:
• Стоките да НЕ са с нарушена цялост на опаковка;
• Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети или аксесоари;
• Стоките да НЕ са надраскани или повредени по какъвто и да е било начин;
• Стоките да НЕ са употребявани;
• Стоките да НЕ са със замърсявания;
• Стоките да НЕ са с липсващи части;
Вамиелектрик ЕООД запазва правото си да откаже да приеме връщането на стоката на клиента без предупреждение, при положение, че даден артикул, който е върнат от клиента, не отговаря на гореспоменатите изисквания.